Åpning av klubbhuset

Postet av Erik Noren den 25. jun 2026

Fred Wernersen åpnet nytt klubbhus.



https://drive.google.com/file/d/19Oay2FhznLQKOAEwWdkfxmS8iWT4BhY7/view?usp=sharing


1 Kommentar

Kommentarer

  • Svein-Ragnar Olsen

    Gratulerer med nytt klubbhus det trengtes . Håper på en ny Æra!

    25 juni 2026

Logg inn for å skrive en kommentar.