Kampdag!
Postet av Magnus Kalstad Andresen den 22. jun 2026
Det er ikke ferie helt enda! A-laget går nå inn i sin siste uke før de late dagene kan nytes, og det skal spilles 2 matcher.
Guttæne begynner uken med bortekamp i Ås, og er meget revansjelystne etter tapet borte mot Sprint på torsdag.
Vi setter pris på støtte og alle som tar turen for å heie gutta frem til 3 nye poeng i dag![]()
![]()
![]()

Logg inn for å skrive en kommentar.